امامــزاده داوود(ع)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

امازاده داوود(ع)با پنج پشت به چهارمين امام شيعيان می رسد.گفته می شود كه وی و برخی ديگراز بستگانش در همراهی امام هشتم شيعيان به ايران آمده و كشته شدند.
بقعه اين امام زاده در دوران صفويه ساخته شدو در دوران فتحعلی شاه توسعه يافته است.

در دره‌های مجاور امام‌زاده داوود(ع) در سمت مغرب و جنوب غربی در آبادیهای رندان و سنگان بقعه‌هايی به نام امام‌زاده عمادالدين پدر امام‌زاده داوود(ع) و امام‌زاده علاءالدين(ع) و امام‌زاده قاسم(ع) و امام‌زاده عقيل(ع) برادران امام‌زاده داوود(ع) وجود دارد.

آرامگاه امامزاده داوود(ع) واقع در غرب تهران و در انتهای جاده كن می باشد طول جاده در حدود ۲۵ كيلومتر است.اين جاده آسفالته بوده و در واقع مسير اصلی اين امامزاده به شمار میرود.اما مسير ديگری برای رسيدن به اين امامزاده وجود دارد كه از دره ی كنار رودخانه فرحزاد گذشته و بعد از طی حدود ۱۵كيلومتر به امامزاده داوود(ع)میرسد.اين مسير به صورت جاده خاكی و اندكی نامناسب است.به دليل وجود مناظر طبيعی و ديدنی و همچنين وجود رودخانه‌ای كوچک در مسير؛اين راه به صورت يكی از جذابيت‌های تفريحی شهر تهران در آمده و گردشگران زيادي از آن استفاده می كنند.

مسير فرحزاد به امامزاده داوود(ع) از محله فرحزاد(انتهای اتوبان يادگار امام) شروع شده و پس از حدود ۴ساعت پياده روی با شيب ملايم در ميان دره،به مسير كوهستانی تبديل شده و با طی حدود ۲ساعت راه در اين شرايط در نهايت به امامزاده داوود منتهی میشود.


معرفی امامزاده های استان تهران

 

امامزاده داوود

 

 





:: موضوعات مرتبط: گالری , ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : پنج شنبه 8 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com